12 października podczas gali, która odbyła się w Business Link na Stadionie Narodowym, poznaliśmy Ambasadorów Call Center 2016 w trzech kategoriach: konsultant, menedżer i firma.

Ambasadorzy Call Center 2016 wybrani
Foto: fot. Arkadiusz Mamot

Uczestnicy konkursu w kategorii konsultant musieli przygotować artykuł lub film, który w najlepszy sposób pokaże korzyści wynikające z pracy „na słuchawkach”. Jury najwyżej oceniło pracę Beaty Raczkowskiej z TRANSCOM, która oprócz pięknej statuetki otrzymała voucher na roczną prenumeratę magazynu „As Sprzedaży”.

W uzasadnieniu czytamy: „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu”. Tegoroczny Ambasador Call Center jest żywym przykładem tej maksymy Konfucjusza. Zdaniem jury laureatka nagrody Ambasador Call Center udowodniła, że można łączyć obowiązki matki i żony z pracą w call center i działalnością społeczną. Pokazała, że pracę w call center da się lubić i może być ona szansą na stałe zatrudnienie oraz rozwój osobisty. Udowodniła, że nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, co więcej, można realizować je, pracując. Pasją Ambasadora Call Center jest praca z drugim człowiekiem. To daje mu największą satysfakcję.

Prace telemarketerów oceniało jury w składzie: Karol Bancerz (ccnews.pl), Agnieszka Bieliniak (VA Very Advertising), Agnieszka Brukszo (BrandU), Jerzy Ciszewski (publicrelations.pl), Karol Dudij (Unified Factory SA), Katarzyna Janus (Altar Sp. z o.o.), Dariusz Łukawski (dziennikarz), Katarzyna Swatowska (swatowska.pl), Tomasz Zimoch (dziennikarz).

W kategorii menedżer wygrał Artur Kapacki z firmy Telmon. Jury w swoim uzasadnieniu pisze: „Za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku telemarketera, jego pracy i jego roli w organizacji. Za aktywną obecność w wydarzeniach związanych z branżą. Za chęć dzielenia się wiedzą. Za transparentność działań oraz edukację rynku poprzez artykuły i wypowiedzi eksperckie”.

Z kolei w kategorii firma statuetkę odebrał przedstawicie InterGalactica – m.in. za kompleksowość w działaniach promujących nie tylko usługi firmy, ale i pracę w contact center, publikacje i eksperckie komentarze w mediach, z tworzenie nowych trendów w promocji branży.

Była to druga edycja konkursu organizowanego przez portal ccnews.pl, którego celem jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, menedżerów i firm działających na rynku call center w budowę dobrego wizerunku branży.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.